mandag 23. februar 2009

Kva trur du??

Ja ... Uh-he
Så forførande
Eg tar deg med til godterisjappa
Eg lar deg slikke lollipoppen

Kjem igjen jente, ikkje slutt
Held det gåande til du treffer punktet
Eg skal ta deg til godissjappa

Smaka av kva eg fekk
Eg skal få deg til å bruke opp alle pengane dine
Held det gåande til du treffer punktet
Du kan få det på din måte, korleis du vil ha det?
Bør eg skuve på den?
Temperaturen stiger, ok du kan gå til neste nivå
Fullpakka dansegulv jam, varm som ei tekanne
Eg vil legga inn støtet nå baby, det er enkelt
Om du vil være ein nymfoman, vil eg vere ein nymfoman
På hotellet eller på baksida av motellet

På stranda eller i parken, kva du vil
Eg har den magiske pinnen, jeg er kjærleikens lege
Få vennene dine til å mobbe deg for kor mykje du digger meg
Om du vil vise meg korleis du jobber baby, så er det ikkje noko problem
Kjem på toppen og snurr rundt som ein liten sjåfør
Eg er ein erfaren kar når det kjem til denne dritten
Når du har blitt svett, lar eg deg leke med den magiske pinna
Eg prøvar å forklare deg, så godt eg kan
Eg smeltar i din munn, ikkje i dine skitne hender

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar